POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Colectarea si folosirea datelor tale pe site-ul nostru

Ne onorează că sunteți interesați de tot ce are de oferit Uptown Food și, odată cu noile reglemetări, considerăm că este un moment potrivit să vă informăm cum protejăm datele personale din prisma noului Regulament European 2016/679.

La data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora. Obiectivul principal al Regulamentului este creșterea nivelului de protecție a datelor personale și crearea unui climat de încredere care să permită fiecărei persoane controlul asupra propriilor date.

Uptown Food  poate detine informatii despre clientii sai, ce au fost oferite de catre acestia în cadrul procesului de comandă online sau prin inscriere voită la newsletter-ul Uptown Food disponibil pe site printr-un formular care nu limitează accesul la platformă; acest lucru înseamnă că este alegerea user-ului de a se înscrie la lista de newsletter, pentru a primi informații, oferte și noutăți despre Uptown Food.

Vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt colectate și păstrate  în concordanță cu Regulamentul General de Protecție a Datelor nr. 679/2016 aplicabil în UE din 25 mai 2018. În conformitate cu prevederile Regulamentului mai sus rubricat, Operatorul prelucreaza datele personale ale Dumneavoastra, de aceea Operatorul are indatorirea de a stabi scopul si necesitatea colectarii si procesarii datelor personale. Procesarea acestor date cu caracter personal inseamnand operatiunile manuale sau automate de colectare, inregistrare, prelucrare, pastrare in baza de date, adaptare, modificare, consultare, utilizare, distribuire, rectificare sau stergere.

1 TEMEIUL LEGAL DE COLECTARE SI PRELUCRARE A DATELOR SI SCOPUL ACESTOR OPERATIUNI

Temeiul legal avut in vedere pentru colectarea datelor personale este art. 6 din Regulamentul General de Protectie a Datelor nr. 679/2016 la nivelul UE.

Datele personale pe care le prelucrăm sunt, in principal, datele tale de identificare, de localizare, date de contact, date de tranzacționare bancare, în cazul plăților cu cardul sau prin OP, sau alte date personale pe care le colectăm direct de la tine atunci când devii clientul nostru, atunci când soliciți produsele și serviciile noastre.

În plus se vor stoca date privind adresa IP de la care s-a comandat pe site ori pe aplicația mobilă. Operatorul proceseaza datele clientilor sai in scopul desfasurarii urmatoarelor activitati: Realizarea obiectului de activitate (spre ex. Procesarea comenzilor, livrarea produselor la adresa indicata de beneficiar, etc.); Publicitate (Marketing): publicitate pentru oferte, produse și serviciile noastre; Sondaje privind satisfacția clienților: contactare după achiziție, de exemplu, pe tema satisfacției față de serviciile furnizate; Obligatii legale: colectarea datelor contractuale pe facturi; Asigurarea securitatii angajatilor si clientilor nostri: monitorizarea video a activitatilor din magazinele noastre; Solutionarea cererilor, reclamatiilor formulate.

Operatorul colecteaza si proceseaza strict doar acele informatii sau date personale ce sunt necesare a fi colectate si/sau procesate pentru desfasurarea activitatii in conditii optime, in scopul intampinarii cerintelor clientilor sai si pentru a pune la dispozitia acestora servicii de cea mai buna calitate.

Facem precizarea expresa că, in conformitate cu Regulamentul privind prelucrarea de date de personale, Operatorul nu colecteaza si nu prelucreaza datele ce se refera la: confesiunea religioasă sau convingerile filozofice, apartenenţa la sindicate, originea rasială sau etnică, opiniile politice, date genetice, date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, date privind sănătatea, viaţa sexuală sau orientarea sexuală ale unei persoane fizice.

2 CATEGORIILE DE DATE PERSONALE COLECTATE

  • Datele de identificare ale Clientilor – nume, prenume, domiciliul/resedinta, numar telefon, adresa de email, numar/serie document de identitate, codul numeric personal, sexul, datele bancare;
  • Imagini video – sediile noastre sunt dotate cu echipamente de inregistrari video. Aceste imagini sunt stocate si pastrate conform dispozitiilor legale;
  • Imagini foto – se refera la angajatii Operatorului si la Clienti pe site-ul societatii, ca si optiune strict a acestora; Statutul familial, locul de munca – pentru angajati;
  • Datele personale pe care le detinem au fost obtinute de la clienti atunci cand s-au prezentat la magazinele noastre, cand au vizitat site-ul nostru si si-au lasat datele personale pentru a li se livra produsele.

3 DISTRIBUIREA DATELOR PERSONALE

Pentru a-ți oferi cât mai competitiv produsele și serviciile noastre suntem nevoiți să introducem datele tale în sistem. În cazul unor probleme apărute la furnizarea produselor și a serviciilor să te putem identifica rapid pentru remediere. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale ce ne revin comunicăm datele personale către autoritățile publice, organelor judiciare, celor care sunt împuterniciți și solicită acest lucru din România/Uniunea Europeana, asigurându-ne pentru protejarea datelor personale.

Operatorul distribuie datele personale ale Dumneavoastra numai acelor categorii de angajati (imputerniciti) si colaboratori a caror activitate impune accesul la aceste date, precum ar fi (cu titlu de exemplu): Serviciul IT si colaboratorii acestuia; Departamentul financiar-contabilitate; Departamentul resurse umane; Departamentul marketing; Departamentul juridic; Parteneri contractuali, detinatorii francizei; Terțe părți pentru promoții comune cu respectarea legilor aplicabile privind protecția datelor; Terțe parti sau organe, atunci când dezvăluirea respectivă este necesară pentru îndeplinirea oricărei legi aplicabile sau a altei cerințe legale; Agenții de aplicare a legii, organe guvernamentale, organizații de reglementare, instanțe sau alte autorități publice dacă avem această obligație legală sau suntem autorizați prin lege.

5 PASTRAREA DATELOR

Operatorul pastreaza datele personale doar pe perioada indicata de client prin declaratia de consimtamant sau atata timp cat acesta ramane in contact cu noi. Mentionam ca anumite date sunt pastrate pe o perioada conforma cu legislatia aplicabila.

6 DREPTURILE DUMNEAVOASTRA CA UTILIZATOR AL WEBSITE-ULUI

  • Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate si folosite datele dvs.;
    • Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre dvs.;
    • Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre dvs.;
    • Dreptul de a solicita stergerea datelor pe care le avem despre dvs.;
    • Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing catre dvs.;
    • Dreptul de a solicita trimiterea datelor dvs. personale catre dvs. sau catre un alt operator;
    • Dreptul de a depune o plangere, cu referire la folosirea datelor dvs., catre organele abilitate;
    • Dreptul de a va retrage acordul.

7 PUNCTE DE CONTACT

e-mail: delivery@uptown-sibiu.ro

Adresă fizică: Octav Doicescu, nr. 2, Cisnădie, cartierul Arhitecților

Adresă

Octav Doicescu, nr. 2, Cisnădie

Contact

0771 679 137

Pogram

LUNI               10:00-22:00
MARȚI            10:00-22:00
MIERCURI      10:00-22:00
JOI                  10:00-22:00
VINERI            10:00-22:00
SÂMBĂTĂ      10:00-22:00
DUMINICĂ      10:00-22:00

Urmărește-ne

© Copyright UpTown Food S.R.L. 2021. Website by Online Growth Solutions